Wednesday, February 10, 2010

Bunga-bungaan

salam..

post ini khas saya tujukan buat mak saya yang memang peminat bunga sepanjang zaman. gambar-gambar ni di ambil di sekitar taman herba UTM. bosan petang tadi jadi pergi jalan bersama encik ceper jiran bilik sebelah.

sila bagi nama bunga di bawah. saya tak tahu.

yang ini bukan ketegori bunga, ini ketogori rampai. nama saintifik dia, lalang. tapi cantik sebab kene pantulan cahaya matahari.


sekian..

p/s- semua gambar dalam blog ini, setakat ini hanya di touch-up dengan tambah sedikit contrast atau colour saturation. saya belum pandai guna Photoshop. jadi ada siapa-siapa nak ajar saya guna Photoshop?

3 comments:

kakachan said...

hola... sgt2 cantek la... =}

afiq hamid said...

thanx kakakchan..awak pun ape kurangnye =p

afiq hamid said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment