Saturday, February 20, 2010

Candid

salam..

gambar ni di candid waktu makan malam bersama Alukep beberapa minggu lepas.


1. saja ja nak uplod gambar budak ni (maaf tak tahu nama dia) sebab Asyraf minat dia. hehe. rasanya Asyraf tak baca blog ni. dan kalau Asyraf baca, saya mintak maaf sebab buat gosip liar hehe. nama subjek belum dapat dikenal pasti dan dipercayai pelajar tahun 1 kejuruteraan petroleum.


2. subjek dikenali sebagai khairul hakimin. berusia 23 tahun dan belum mempunyai cahaya mata. beliau yang terkenal dengan panggilan Encik baru-tumbuh-gigi menjadi buruan ramai gadis di luar sana. tetapi beliau sudah berpunya dan tidak merancang untuk menambah.


3. gadis fotogenik ini digelar si kaki. nama sebenar beliau adalah cik khairulnisa karim. buah kepada hati khairee naim (betul tak eja nama?). tidak pernah terlibat dalam pencetakan vcd haram dan kini sedang menambah koleksi kanta lekap milik beliau.


4. subjek tidak membenarkan nama sebenar beliau di komersilkan kerana terlalu banyak sms, email, ym, serta friend request di facebook yang tak sempat beliau balas. rakan-rakan sekerja memanggil beliau butet yang bermaksud 'kacak'. identiti lain terpaksa dirahsiakan.

sekian..(kes tak tahu nak update apa dekat blog)

2 comments:

violet biru said...

bestnya dapay buat candid.. pakai 55mm aku tu tak kemana... nice =)

afiq hamid said...

hehe..nanti ade rezeki bole la nak beli zoom lens vB..aku pulak baru nak kumpul duit nak beli flash..selalu x satisfied dgn gmbr yg d produced gara2 xde flash

Post a Comment