Thursday, January 28, 2010

Super Peon Terima Kekalahan

Super Peon akui bahawa kelekaan pada saat-saat akhir perlawanan menyebabkan pasukan mereka tewas mengejut 2-1 kepada Spartans FC. "Spartans bijak mengambil peluang keatas kelekaaan dan kami akan kaji semula kelemahan kami untuk meningkatkan mutu permainan di masa akan datang." ulas Sir Mamoo Boboy.

Spartans FC mendahului 4 minit sebelum tamat separuh masa pertama hasil penyudah kemas penyerang berbisa pasukan mereka. pada separuh masa kedua, Super Peon lebih banyak mengatur serangan dan serangan mereka membuahkan hasil pada minit ke-42 apabila Aiman Hadi berjaya menyamakan kedudukan. semasa perlawanan dijangka tamat dengan kedua-dua pasukan berkongsi mata, Spartans FC bijak menyempurnakan peluang sepakan percuma untuk mengumpul 3 mata penuh buat pasukannya.

kedudukan terbaru UTM Stylo League belum dikeluarkan oleh pihak penganjur. bagaimanapun, kedudukan tidak rasmi masih meletakkan Super Peon di tangga teratas liga dengan kelebihan 2 mata di hadapan Spartans FC yang kini mengekori rapat di tangga kedua.


syed diawasi rapi oleh pemain Spartans FC


salah seorang pemain Spartans FC cedera semasa perlawanan


gol pertama Spartan FC


gol penyamaan Aiman Hadi

gol kedua Spartan FC dari sepakan percuma

sekian laporan..

wartawan: Afiq Hamid
jurugambar: Afiq Hamid, Suriani Mamat

0 comments:

Post a Comment