Friday, January 22, 2010

Super Peon tiada pencabar

skuad bola sepak harapan negara, Super Peon sememangnya tiada saingan di UTM. seperti yang dijangka Super Peon berjaya menewaskan Feutorres FC dengan 2 gol berbalas 1 di stadium kolej 17 petang tadi. sekali lagi anak buah Sir Mamoo Boboy mempamerkan aksi cemerlang dan mempertahankan reputasi sebagai skuad harapan negara.

ketiadaan pemain paling vateran, mohd yazdaan, sedikit sebanyak mengganggu permainan Super Peon hari, tetapi tidak menjatuhkan semangat mereka apabila Mohd Huzairee berjaya meletakkan Super Peon di hadapan dengan penyudah bergaya selepas mendapat hantaran daripada Shaful Bahar pada minit ke-23. 4 minit kemudian giliran Ainul Kareem menunjukkan taring apabila berjaya merembat masuk bola daripada sepakan sudut Md Ghazali.

pada babak yang kedua, perlawanan menyaksikan Super Peon tidak banyak mengatur serangan dan lebih banyak bertahan. tetapi, hasil kesilapan penjaga gawang, Mohd Hazlan, Feutorres FC memperolehi gol saguhati pada minit ke-44.

walaubagaimanapun, Sir Mamoo Boboy tetap memuji Mohd Hazlan kerana dia banyak menyelamatkan gawang Super Peon walaupun setelah terlepas bola ke gawang sendiri.

"walaupun dalam tekanan tetapi Hazlan bejaya melakukan tugasnya dengan baik. perjalanan kita masih jauh dan saya yakin kemenangan ini merupakan permulaan yang baik"

tandukan Munawir yang berjaya ditangkap kemas penjaga gol


Mohd Hazlan berjaya menepis bola keluar

Hadza melalukan sepakan semasa sesi memanaskan badan


Hadza diekori rapat pemain lawan

Aiman melepasi pertahanan dengan mudah

sekian laporan..

0 comments:

Post a Comment